Monday, June 29, 2009

PING PONG: NIK AZIZ SETARAF DENGAN PAK MAN TELO

Pak Man Telo menawarkan Duit dan Nik aziz menawarkan syurga dua perkara ini memang dikejar oleh siapa pun, senang didunia dan senang di akhirat. Kehendak naluri manusia semulajadi inginkan kesenangan dunia dan akhirat. Strategi yang dilakukan oleh Nik Aziz sama dengan strategi yang dilakukan oleh Pak Man Telo.

Kehebatan Pak Man Telo dalam menawarkan keuntungan wang berlipat kali ganda telah menarik para cerdik pandai, ulamak, professor, dr,Tan Sri, Dato, orang politik dan termasuk orang kampong yang miskin dibandar atau luar bandar, mereka semuanya membeli skim cepat kaya Pak Man Telo kerana diyakini dengna pulangan wang yang banyak.

Begitu juga Nik Aziz penampilan warak dan kecekapan menawarkan ‘chip sale’ yang dilakukan oleh Nik Aziz dalam berkempen dengan menggunakan agama dan menawarkan syurga sehingga dapat memikat para akademik yang ada para cerdik pandai, ulamak, professor, dr, Tan Sri, Dato, orang politik dan termasuk orang kampong yang miskin dibandar atau luar Bandar, mereka semuanya menyokong pas yang diyakini dapat pahla dan syurga.

Your browser may not support display of this image.

Memang perangai pemimpin Pas akan mengguna apa saja untuk menipu rakyat asalkan menang pilihanraya termasuk apa yang sedang terjadi di Manek Urai sekarang.

Wan Rahim menyatakan di Manek Urai ada seorang imam di masjid Mukim Manek Urai menganggap seolah-olah mendapat pahala apabila memandang poster Tuan Guru Nik Aziz.

Gambar Nik Aziz ada nilai kormesil dan gambar Hadi selaku Presiden Pas tak bernilai maka diturunkan semua gambar Hadi.

Memang mujarab kempen menawarkan syurga kepada pengundi. Tapi yang tukang kempen tu perlu ingat balasan dan akibat ‘chip sale’ syurga Allah yang dipermain-mainkan.

No comments:

Post a Comment